środa, 9 października 2013

Pisanie komentarzy

Apeluje o pisanie komentarzy, bo to dla nich tu jestem. Chciałabym wiedzieć jakie macie odczucia, czego jest za mało, czego za dużo. Chcę po prostu wiedzieć co poprawić by wam się lepiej czytało. Również interesuje mnie jak oceniacie bohaterów i ich postępowanie, nie tylko tych głównych, ale i pobocznych, gdy już się pojawią. Wytykajcie mi więc błędy, dawajcie pochwały, piszcie co przewidujecie, czego się spodziewacie... dosłownie wszystko, co by dało mi jakiś znak, że tutaj jesteście, że zaglądacie i czytacie.

Bo tak naprawdę każdy blogger publikuje nie dla samego siebie, a dla was i chciałby wiedzieć, że ktoś jest po tej drugiej stronie.

Ułatwiłam publikowanie komentarzy jak to tylko możliwe. Komentować może każdy (nie trzeba być zalogowanym), a weryfikacja obrazkowa została usunięta (mam nadzieję, że mnie nikt nie zaspamuje przez to) ;-)

10 komentarzy: